הודעה להורי וילדי בית הספר והליגה לכדורסל

30.05.2021

שחקניות, שחקנים והורים יקרים, שלום רב!

בשבוע שעבר זכה מועדון הכדורסל מכבי תל אביב במכרז להפעלת מועדון הכדורסל מכבי גני תקווה לחמש שנים הבאות.

בימים אלו אנו לומדים ומכירים את מצב המועדון ועובדים על הצבת יעדים ומטרות, כתיבת תכנית עבודה שנתית והרחבת מערך צוות האימון.

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מהמובילים בארץ ובאירופה. מחלקת הנוער עובדת לפי סטנדרטים של מועדוני הצמרת באירופה. בכוונתנו להטמיע את שיטות הנהוגות במכבי תל-אביב בכל שכבות הגיל במועדון.

מחלקת הנוער במכבי תל אביב, מהווה חממת כדורסל לגידול וטיפוח שחקנים לליגת העל, ליגה לאומית, נבחרות ישראל וגם כמובן, לטופ של הפירמידה – 2 שחקני מח' הנוער שהגיעו לליגה הטובה בעולם – ליגת ה NBA.

 

המחלקה שלנו מונה 48 קבוצות ליגה, מחלקת בנות בצמיחה, חוגי כדורסל לבעלות ובעלי צרכים מיוחדים וכן, צוות אימון מקצועי ומיומן הזוכה להשתלמויות לכל אורך השנה וליווי של אנשי המקצוע הטובים ביותר של המועדון.

מרגע זכייתנו במכרז, אנו עמלים בבחירת מאמנות ומאמנים ראויים ואיכותיים בהתאם לסטנדרט המועדון. כמובן שאנו בוחנים בחיוב גם מאמנות ומאמנים שפעלו במועדון לאורך שנים וביצעו עבודה חינוכית, ספורטיבית וקהילתית מיטבית. כבר במהלך חודש יוני נחל ברצף אסיפות הורים, ובשכבות הבוגרות יותר-ביחד עם השחקניות והשחקנים, כדי להציג את המועדון, את דרכי העבודה, וככל שניתן-גם את צוות המאמנים.

 

מטרתנו היא לשמר את כולכן וכולכם בלי יוצא מן הכלל, ויחד עם זאת להציג את תכנית העבודה בשקיפות וביסודיות, כדי שיהיה לכם את מירב המידע לקראת שנת הלימודים הבאה.

אנו מתרגשים להביא לישוב ולמועדון מכבי גני תקווה אנרגיות חדשות ורוח רעננה. בשילוב עם הערכים המובילים אותנו – מנהיגות, מצוינות, הוגנות, עבודה קשה ומשמעת.

 

אנו מבקשים בהזדמנות זו להודות לאלי רבי, איש מקצוע מוערך בענף שלנו, על עבודתו במועדון לאורך השנים האחרונות ועל תרומתו לפיתוח שחקניות ושחקנים רבים.

כמו כן, תודה על האמון לקראת שותפות עתידית לראש המועצה, הגב' ליזי דלריצ'ה, סגן ראש המועצה, מר עומר שלומוביץ מנכ"ל החברה לפיתוח גני תקווה, מר נמרוד גלנטה, וסמנכ"ל ספורט, מר אלעד שמעונוביץ.

 

רשמית נצא לדרך ב 1.9.21. כמובן שעד אז נפעל כדי לשפר ולהתמקצע כמו שאנו יודעים לעשות.

 

בברכה,

אלון בן זקן

מנכ"ל מחלקת הנוער מכבי תל אביב

 

טופס יצירת קשר

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם